תוכן ראשי תפריט עליון תוכן חלק תחתון
בס"ד
יום ה 21.11.2024 כ' חשון התשפ"ה
     

ערעור על חשבון המים

ערעור על החשבון

עם קבלת החשבון מומלץ לאמת ולבדוק את פרטי החשבון .

לפני פנייתך למחלקת שירות הלקוחות נא בדוק:

סטטוס
האם מספר המד המופיע בחשבון תואם למד המשויך לנכס?
האם מספר המד המופיע בחשבון תואם למד המשויך לנכס? - סוגים של תקלות נפוצות

במידה ולא,

נא צור קשר עם מחלקת שרות לקוחות וגביה.

האם מספר המד המופיע בחשבון תואם למד המשויך לנכס? - טפסים להורדה
הורד קובץ
סטטוס
האם צריכת המים המופיעה בחשבון חריגה ללא סיבה ידועה?
האם צריכת המים המופיעה בחשבון חריגה ללא סיבה ידועה? - סוגים של תקלות נפוצות

במידה והצריכה חריגה מומלץ לבדוק האם קיימת נזילת מים גלויה /סמויה. במקרה ויתברר כי הייתה נזילה, התאגיד מזכה בהתאם לחוק.

צריכת מים חריגה ונזילות

 

 

סטטוס
בדקתי ואין נזילה, אך צריכת המים חריגה ?
בדקתי ואין נזילה, אך צריכת המים חריגה ? - סוגים של תקלות נפוצות

תוך 30 יום מהתאריך האחרון לתשלום המופיע בחשבון התקופתי, ניתן להגיש בקשה לעריכת בירור חריג.

ע"פ סעיף 108 לחוק תאגידי מים וביוב, הרשות הממשלתית למים וביוב תבדוק תלונות צרכנים כלפי תאגידי מים וביוב רק במקרה שהצרכן פנה תחילה לתאגיד, וקיבל תשובה בלתי מספקת.

יחידה לפניות הציבור רשות המים,